Sider

fredag den 9. december 2011

hader busser

hold nu kæft, hvor er jeg dårlig til at opdatere min blog. opretter nye indlæg sådan én gang i måneden, hva fanden sker der!? åbenbart for meget, til at jeg har tid til at blogge...

okay, er nok verdens mest akavede person!! seriøst, her i søndags, der skulle jeg følge danny ned på banegården, og tage bussen hjem igen. så da jeg skal betale ham buschaufføren de 13 kr det koster, så gav jeg ham 5 kr og en euro...... og han sad bare og råbte efter mig sådan "hallo, hallo, HALLOO!!!!!!!" og alle gloede bare. fuck det var pinligt :[

her den anden dag havde jeg fucking mareridt... drømte jeg havde fået den sygeste syreskade på fortænderne, omg. seriøst, er herre bange for sådan noget!!!!!! oh-my-god! mareridtet endte så med, at jeg begik selvmord over den syreskade, dér...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar