Sider

søndag den 11. december 2011

ting, jeg ikke kan fordrage!

har tænkt mig at lave en hade-liste, ja! hehehehe, keder mig så grimt :(

JEG HADER:
  • te uden sukker
  • mine røvdårlig høretelefoner fra tiger, PEST!
  • når min computer vil genstarte fordi den skal opdatere et eller andet pis
  • min computers ualmindeligt dårlige højtalere(seriøst, det virkelig slemt!)
  • når min iPod ik har mere strøm
  • når overboen støvsuger sent om natten/tidligt om morgenen
  • små børn, der larmer i fakta
  • små børn, der larmer på gaden
  • små børn, der larmer på mc d
  • små børn, der larmer uanset hvor det er...
  • bøger i jule/fødselsdagsgave
  • appelsinsaft i øjnene
  • de sjældne gange jeg glemmer at oplade min mobil
  • at skære løg
  • medina
  • "then i took an arrow to the knee"-jokes, eller hva fuck det nu er. fordi jeg ikke fatter dem
  • folk, der efterlader dykkere, hvis de har drukket af noget, der er mit. føj.
  • folk, der går langsomt.
  • folk, der lugter af armhule.
  • reklamer i tv, grrr.
  • NÅR FOLK IKKE SVARE. især på sms
  • når folk svare "jaah, okay..." til alt man siger.
  • at jeg altid skriver "løg" itedet for "jeg" på mobilos.. satans til touch!
  • når folk stiller sig foran tv'et.
  • når dem, der bor ved siden af mit værelse har højlydt sex
  • NÅR JEG MANGLER 20 KR TIL NOGET JEG VIRKELIG GERNE VIL HAVE.
  • folk, der plabre op om "at emo det er faktisk en livsstil og det ik alle emoer der cutter og de er faktisk rigtigt søde og.....". OKAY, vi er ret ligeglade med hvor klog du spiller.
  • folk, der på facebook skriver en lang status om hvor dårlige deres liv er, og folk så spørger i kommentar hvad der er sket, og der så bare bliver svare "chat..<3". fordi jeg ogs vil vide hvad der er sket, okay.
  • skype, selvom jeg bruger lortet.
  • når der er overcrowded på mc d og jeg har tømmermænd
  • at jeg er så dårlig til at holde orden på mit værelse.
  • facebook-chatten
  • like-grænsen på face. har nået den en par gange...
  • mænd i speedo's
  • nøgne børn på stranden
  • ........... und meget mere :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar